Earn RM with Internet-Connection

Just new in blogger arena. Need more exposes from professional blogger to be a top blogger

Internet merupakan satu medium perhubungan yang baru menular di Malaysia. Internet boleh di gunakan sama ada untuk kebaikan atau keburukan.

Kebaikkan penggunaan internet ialah kita boleh mendapatkan maklumat yang dikehendaki, memasarkan produk kita, serta memperolehi pendapatan.

Manakala jika di lihat dari segi keburukkan pula, kita boleh melayari website lucah, dapat menyebarkan fitnah dan sebagainya. "Jadi tepuk dada, tanya selera"

Saya wujudkan blog ini sebab saya rasa tercabar dengan titanumhijau.. dari laman earncent.com
saya terfikir macamana titanum hijau hasilkan duit untuk membayar kepada setiap pemenang yang mengunjungi blognya setiap bulan... lain la kalau dia memang orang kaya.. hidup dilimpahi dengan wang ringgit...

Jadi setelah membuat sedikit homework saya memutuskan untuk menyahut cabaran titaniumhijau walaupun dia tidak mencabar saya secara langsung... Boleh bayangkan tak, hit list untuk blognya pun dah cecah 396, 100 setakat blog ini di tulis... So kalau dia boeh buat, why not saya..

0 comments

Post a Comment

PayPal Donate

125 Exchange

AwSurvey

Entrecard

BlogDumb